Detaljhandel og kjøpesentre2018-09-17T10:44:03+00:00

Project Description

Detaljhandel og kjøpesentre

Den største utfordringen til butikker og kjøpesentre er å tiltrekke flere kunder, og enda viktigere, få de til å handle mer og oftere. Tross markedsføringsanstrengelse er det å rekke ut til riktig kunde til riktig tid fortsatt en stor utfordring. Dette er hovedsakelig på grunn av et manglende forhold mellom butikk og kunde. For at denne type forhold skal fungere må kundene føle seg «empowered». De liker ikke å bli solgt til, de vil ta sine egne kjøpsavgjørelser og bli informert om gode tilbud DE er interessert i.

Butikker og kjøpesentre har ikke nok informasjon om deres kunder til å tilby en slik tjeneste. Dette resulterer ofte i et økt markedsføringsbudsjett, tapte muligheter for butikk og kunde, og manglende engasjement fra kunde som ofte foretrekker handlemåten man får ved kjøp på nett.

I dagens detaljhandel industri, leverer nettverket hovedsakelig bedriftstjenester. Veldig lite kundeorienterte muligheter har påvirkning. I mange tilfeller er «gjest trådløst» den eneste kundeorienterte tjenesten levert av nettverket. Med mobilkostnader som blir lavere og lavere, er ikke gratis internett attraktivt nok for kunde til å besøke butikken. Ikke for å nevne risikoene kundene har knyttet til det delte trådløse nettverket.

Detaljhandel og kjøpesentre BlueTree
Detaljhandel og kjøpesentre IT Sikkerhet

Tilsynelatende kompleksitet, høye investeringer, og ikke for å nevne den stadig økende sikkerhetstrusselen som forsinker den digitale endringen av mange butikker og kjøpesentre. Ikke overaskende er det mange som forstår at endringer trengs men vet rett og slett ikke hvor de skal begynne.

Hvilken digital strategi er mest passende for min bedrift? Nye IT-tjenester for allmenheten vil øke min eksponering til sikkerhetstrusler. Vil dette føre til mer kompleksitet og være vanskelig å standardisere på tvers av mine områder?

Hvordan innoverer vi? Hvordan bygger vi et engasjert forhold til våre kunder?

Sikkerhet

Blue Tree kan hjelpe deg å sikre kunder og bedriftsdata med raskere trussel gjenkjenning og full synlighet av skadelig oppførsel. Vi gjør dette ved å integrere sikkerhet overalt istedenfor å prøve å sette det inn i usammenhengende områder.

Automasjon

Blue Tree kan hjelpe deg å utnytte automasjon og maler for å rulle ut hundrevis av lokasjoner og holde nettverkene dine oppdatert og standardisert.  Automasjon gjør digitalisering av butikker veldig raskt. Det har også en utrolig innvirkning på OpEX og tillater ditt team å oppnå mer med mindre innsats.

Analytics

Blue Tree kan hjelpe deg utnytte Connected Mobile Experiences (CMX) &Analytics for å optimalisere gulvplass utnyttelse, tilby mer relevant forbruker opplevelser, og øke medarbeidernes produktivitet. Ved å utnytte nettverkets innsikt og intelligens, IT og administratorer kan bedre forstå nettverk mønstre relatert til brukere, applikasjoner, og enheter, videreføring av operasjonell effektivitet slik som belysning, gulvplass utnyttelse og energi forbruk i din butikk.

Automasjon og Analytics
BlueTree - digitaliseringseksperter for Detaljhandel og kjøpesentre

Den digitale transformasjonen av detaljhandel industrien presenterer nye muligheter for butikker og kjøpesentre til å engasjere forbrukere gjennom deres kjøpsprosess. Deres forhold til kunder blir utvidet til før og etter kjøpesenter besøket. Dette handler om å engasjere kunder gjennom overbevisende innhold og å skape et dypere bånd. Dette hjelper å skille tilbudet med et fokus på opplevelse og bekvemmelighet.

Den riktige teknologi investeringen kan hjelpe kjøpesentre å etablere et direkte forhold med kunder som går utover ethvert besøk til kjøpesenteret, samtidig får kjøpesentrene samlet verdifull informasjon om kundene.

Blue Tree kan hjelpe deg gjennom denne digitaliseringsprosessen. Book et møte nå.

Analytics innsikt benyttes for å forbedre kjøpers opplevelse og øke engasjement. Butikker og kjøpesentre burde rekke ut til deres kunder med tilpassede tilbud, gave ideer og annet målrettet reklame basert på Real Time Intellegence og Location Based Marketing.

Kjøpesentre bruker teknologi for å transformere brukervennligheten som et middel for å forbedre kundetilfredsheten: hjelpe kjøpere å finne det de er ute etter samt finne veien rundt på senteret.

BlueTree - digitaliseringseksperter for Detaljhandel og kjøpesentre

 Registrer deg nå, vi vil holde deg oppdatert: